Redan kväller

2013-12-13 - 18:24:30 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Dagen har gott superfort och vi har bara slappat 😃 

På förmiddagen va vi bort till lekparken en stund









Hem igen efter lek och bus för att äta lunch och vila. Idag la vi oss och vila allihop och det var sååå skönt! 
När mollie va mindre och Maja va på dagis sov jag alltid samtidigt som mollie. När Maja är hemma så har barnen sällan sovit samtidigt så då blev det naturligtvis ingen vila. Nu sista tiden är det sällan Maja sover på dan alls så dessa dagar är få 😉 jag passar på att njuta lite extra..

Maja har fått målarkläder av sin pappa med pappas logga på. Sötnosen! ❤




Nu ska jag bada barnen och göra dom redo för nattning. Mannen är på julbord ikväll så jag blir alldeles själv 😉 antingen drar jag fram vinet och tänder ljus eller så somnar jag samtidigt som barnen...

Kramar ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda