Lördag...

2013-11-09 - 09:38:22 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Jag älskar verkligen helger. Jag får ett helt annat lunk i kroppen och jag slappnar av. Det blir inte så mycket gjort 😉 men vad gör väl det?! 

 Apropå helger. Såg precis att jul och nyår infaller mitt i veckan. Det måste innebära långledigt för dom flesta 😃 skönt!!! 

Här hemma vet jag inte än om familjen får långledigt ihop. Jag vet att Tommie brukar ha svårt att ta ledigt vid klämdagar och när storhelgerna är mitt i veckan brukar det innebära jobb på helgen istället för honom. ❤ Men jag hoppas ändå att det går att lösa några extradagar! 

Maja är fortfarande förkyld, men torrhostan har gått över till slemhosta, det brukar göra det så antar att det snart är över för henne.
Mollie har klarat sig än så länge, hörde framåt morronkvisten när hon sov att luftvägarna lät trängre, men nu hörs ingenting! 🌺 

Ha en fin och härlig helg allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda