Lussekatter ala majsan

2013-11-28 - 16:32:42 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Idag var tanken att jag skulle städa som en tok för att sen julpynta lite till 1.a advent. Men det har inte blivit nått städ alls än och känner jag mig själv lär jag inte ta tag i det senare heller... Suck!! 
Ska iaf ta mig ner till förrådet och hämta julkartongen, alltid en början ;) 

Visst hade det vatt mysig med en tänd stake till detta mörker på morgonen?  



Jag och barnen har bakat lussekissar iaf och dom blev kanongoda! 
Jag är ingen höjdare på verken bak eller mat och tycker inte det är speciellt kul. Men det är skönt när det är färdigt ;) haha och har vi tur går det att äta också!





Mammas lilla mästerkock ;) hon älskar att få va med i köket. Hoppas hon inte ärver mitt intresse för köksbestyr...

Den här lille tröttmössan tycker det är mindre roligt ;) men med lite tilltugg kunde hon också tänka sig att va med en stund 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda