Veckan som varit

2013-11-24 - 14:45:16 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Ber om ursäkt för dålig uppdatering under veckan.. 
Barnen och jag kom hem i fredags efter flera fullspäckade dagar i Gamleby. 
Vi har umgåtts med släkt och vänner i godan ro och myst i mängder ❤ 
Maja saknar redan mormor och morfar säger hon och hon frågar flera ggr om dan när vi ska åka tillbaka. 

Maja sitter och pratar med morbror och jenifer


Mollie hos morfar! Hon som annars är väldigt mammig ville inte alls va hos mig när morfar var inom räckhåll 😉






Och maja passade på att få morfargos mellan varven. Inte lätt när man har en liten envis konkurrent 😉


Tjejerna bada..




På vägen hem möttes vi av en del snö... Helt galet egentligen hur mycket det kan göra på så litet avstånd, snacka om lokalt väderonslag.. I gamleby hade vi inte fått nån snö alls, men så fort vi åkte in i landet låg det snö överallt. 



Maja började prata om att hon ville åka pulka när hon kom hem och hur jag än försökte förklara att det inte fanns nån snö hemma, förstod hon inte alls vad jag prata om och pulkan skulle fram, pronto!!! 

Hon kunde med stor besvikelse konstatera själv när vi parkerat bilen hemma att det inte fanns en tillstymmelse till snö hemma... 
Nu väntar vi spänt på massvis med snö så vi kan ut och leka med pulkor och snow racer ❤ 

Förkylningen fortsätter, vet inte om det är samma som barnen haft eller om det är nån ny slänga... Jag och Tommie är iaf apförkylda och mollie har blivit sämre igen. Paracetamol knapras som lördagsgodis och jag lär drömma mardrömmar om grönt snor...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda