Natten äntligen över

2013-10-24 - 07:21:18 [ Mollie ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Ojojoj, vilken natt! 
Jag trodde jag var smart att vänta med att sätta på mollie den här andningsmätaren tills hon somnat, men så klart vakna hon och hade jätte svårt att somna om...
Eftersom mätarn är full av sladdar och dosan skulle ligga löst bredvid, förstod jag snabbt att detta skulle bli lite av en utmaning. 
Mollie använder varenda kvadratcentimeter i sängen när hon sover och snor runt som en tok. Och eftersom hon nu var vaken oxå skulle hon så klart slita i alla sladdar och ville inte alls somna. 
Jag vagga sängen och klappa henne i hopp om att hon iaf skulle ligga still så sladdarna fick va ifred. 

Klockan 21.40 somnade hon äntligen! 

Jag själv har inte sovit många timmar då jag skulle dokumentera tid, hur hon låg, snarkade osv. Och dessutom for jag som en jojo upp och ner för att "vakta" hela grejen så hon inte snodde runt och fastna eller drog ur nått, då hade allt varit förgäves. 
Vakna med skallebank 😞 

Nu frukost, sen åka in till östra sjukhuset för att lämna tillbaka allt och se ifall det funkat. Håll tummarna nu så vi slipper göra om detta!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda