återblick och sammanfattning!

2013-09-16 - 11:20:00 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
När jag började blogga här för snart 5år sen hade jag precis träffat mannen med stort D ;) jag jobba, plugga och levde som en ungdom...

* Vi flyttade ihop december -08 i Tommies 2:a, vi körde all in som sambos och gick igenom blod, svett och tårar.

* December 2009 flyttade vi till en 3:a
 
* Januari 2010 fick vi ett glädjande besked, vi väntade vårt första efterlängtade barn... och livet kom att handla om denna lilla krabat. Under graviditeten tänkte man inte på något annat, man planera, fixa och dona... Allt för att bebisen skulle få det så bra som möjligt! Den tiden levde man i ett lyckorus å sprang på rosa moln... okey sprang e väl å ta i, jag vagga mest fram å stonka å bonka :P men lycklig va jag!

* Augusti -10 kom vår fina Maja till världen
 
           

* Maj -11 började jag jobba som habiliteringsassistent på ett gruppboende.

* December -11 flytta vi till en större lgh i samma trappuppgång

* April -12 fick vi veta att vi väntade ett litet troll till :) wiiiie, Maja skulle bli storasyster!! <3
 
* December -12 föds vår fina Mollie.

Och här sittar jag nu med två helt fantastiska flickor, stor lgh och en man som bara jobbar ;) nej då, skämtosido. Man kan väl sammanfatta att jag lever ett härligt Svenssonliv, precis som jag vill ha d!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda