Åter till verkligheten

2014-01-09 - 07:44:18 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Det blev inte mycket till gamla rutiner när vi kom hem efter julhelgen, men jag gråter inte för det, tvärt om! 😃
Dan innan nyår kom våra fina vänner Viktoria och Fredrik med barn från Gävle. Och det blev åter igen fullt hus och inte en lugn stund. supermysigt! 
Vi firade nyår med massa go mat och samkväm.
Jag och Viktoria tog en dag i Ullared.

Dom stannade till lördan den 4jan och då var det dax för mina första arbetspass efter mammaledigheten. Ojojoj... Man kommer av sig fort! 😉 
Efter helgen och 22tim på jobbet var jag helt slut! 

Så dessa dagar denna veckan har bestått av att komma ifatt med tvätt, städ, dagis för Maja och läkarbesök för Mollie! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda