måndag 12 oktober

2009-10-12 - 11:01:32 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
sitter i skolan å ansöker om CSN... shit pommes sikket krångel d ska va.. men efter att besökt studiecenter flera ggr och fått en massa papper känns d som jag börjar få läget under kontroll...
nu ser d ut som jag kommer börja plugga 100% den 1december... liiiite tråkigt, men vad ska man göra???

i går hände en fruktansvärd bilolycka utanför Gamleby... två bilar hamnar av okänd anledning mitt i vägen och frontalkrockar... 3 personer blir skadade och en dör..
vår käre jocke plåt har nu lämnat oss i stor sorg. fy fan va hämskt d känns!! 
man frågar sig hur detta kan hända..?
man lever verkligen på en skör tråd hela tiden, å man vet aldrig vad man har för framtid.. tyvärr förstår man oftast inte detta förrän nått sånt här händer... usch!!
jag skänker alla mina tankar till jockes nära och kära!!!

lär dig leva i nuet å ta vara på varje sekund med liv å glädje.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda