måndag 21 september

2009-09-21 - 13:06:10 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
ojoj, d e verkligen över 2veckor sen jag va här å skrev...
min dator har varit knas, massa virus å den har levt sitt egna liv vilket har gjort att jag inte kunnat uppdatera här...
har iof tappat lusten att skriva här, har tom haft funderingar på att dunsta bort den här sidan helt...
men nu börjar gnistan komma tillbaka å jag ska försöka va här dagligen å printa ner ett par rader =0)

idag ska jag iaf rensa ALLA våra skåp å garderober... vi ska nämligen försöka byta vår tvåa mot en trea och då måste d se bra ut när dom kikar runt =0P
så jag ska försöka lägga så mycke energi d går åt att fixa å dona. tommie ska måla å tapetsera d sista så d e nån som vill ha den, haha... så håll tummarna att allt går bra, så hoppas vi att vi instalerat oss i en nya lya innan årsskiftet!!!

ha en kanondag!!!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda