måndag 22 februari

2010-02-22 - 13:30:16 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
snön den bara öser ner... hade jag haft kläder till d och trafiken hade kunnat flyta på som vanligt hade jag inte sagt ett ljud, då kan d va riktigt mysigt me de vita.. men tyvärr hindrar d mig från att komma till skolan, jag vill åka till göteborg å hälsa på mina goa vänner (d va alldeles förlänge sen) men d ser inte så ljust ut... suck!
ska iaf försöka få min älskade sambo att köra mig till kungsmässan så jag kan köpa mig ett par termobyxor och ett par riktiga vinterskor, har aldrig vatt i behov att ha d tidigare, men nu vill jag inte ha nått annat!! =0)
 
jag e så glad att jag inte e lika trött längre.. är i vecka 15 nu och de enda som påminner mig om graviditetssymtom är den dåliga aptiten och ibland ilningar i magen.

jag har tänkt försöka få ordning på d "tredje rummet" snart, alltså d som ska bli barnrum sen... nu har vi juh bara ställt in alla kartonger och säckar me kläder, böcker och småskit som jag inte vet vart jag ska göra av. d lär ta tid, men jag ska fasen lyckas!! jag orkar inte se röran... resterande av lägenheten ser väl oki ut, men d e långt ifrån klar å d fattas mycke möbler och inredning.. älsklingen jobbar fortfarande väldigt mycke så han orkar självklart inte forsätta när han väl e hemma.

nu ska jag dyka ner i skolböckerna igen å hoppas att jag kommer nånvart..
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emma

Lägg upp lite bilder på magen =)

2010-02-24 @ 20:57:04
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda