fredag 19 augusti

2010-03-19 - 09:16:04 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
nu har jag gått in i vecka 19.
känns lite konstigt att jag faktiskt gått halva tiden snart...
har än så länge bara fått en liten kula... nu ser man inte längre bullfet ut utan lille bebismagen har kommit fram... jag e glad att jag inte fått så stor mage, d ger mig lite hopp om att jag kanske inte lägger på mig så många extrakilon... men man kan aldrig vara säker!

jag pluggade lite dåligt igår... så d ska jag ta igen nu.
sen tänkte jag ta mig till kungsmässan å handla lite behövliga kläder.. något man kan växa i och som e bekvämt.. får gärna se bra ut me! =0P
d fortsätter att sina kläder i garderoben, och d e sååå tråkigt att ha samma kläder på sig hela tiden!

ha d gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda