torsdag 25 mars

2010-03-25 - 08:09:36 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]

å snart har den här veckan gått me.. känns faktiskt skönt att d bara flyger iväg!

i tisdags va vi på vårt efterlängtade ultraljud. barnmorskan gick igenom allt i hela vår lilla bebis och allt såg jätte fint ut, puuuh, en stor sten lättade!!
sen kom vi till den stora frågan... kan du se va d e för kön?? jag slutade nog andas för en stund, har juh hört en massa olika om mvc å sista budet va att dom inte talar om nått alls, men jag gav d ett försök.
ja men vi ska se om bebis e villig att visa sa hon... hehe!
barnmorskan kikade och försökte få till en bra bild, men vårt lilla troll valde att gömma sin ägodel med handen, haha.. nu tänkte jag att, ja ja.. nu har barnmorskan gett d ett försök iaf, vi kan ju inte göra så mycke åt att lillfisen inte vill blotta sig!
men hon gav sig inte... så efter ett tag, flyttade sig trollungen och handen försvann!!
- ja som ni kan se här så finns det fyra små vita sträck, vilket tyder på en liten flicka!
gaaaah, jag ville bara hoppa av glädje!!!
efter ett tag, valde bebis att sära på benen ordentligt och vår barnmorska sa att i d här läget hade vi sett om d "hängde" nått mellan benen och d gjorde d förstås inte.. så med största sannorlikhet så blir d en TÖS!!!

vi e förstås överlyckliga, men min sambo har lite ågren över hur han ska lyckas fostra henne och han bävar lite för när hon kommer upp i tonåren, hahaha... d här ska bli intressant!

resten av veckan ska jag försöka spendera i skolböckerna, jag vill plugga ifatt lite så vi kan åka till småland över påsk utan att jag behöver slå upp böckerna där.. vill bara slappa och njuta!!

nu blir d att betala räkningar och städa!
kramar



Kommentarer
Postat av: essica Wallentin

Hej och Grattis!!!

Vad roligt med en liten tjej...själv har man ju två killar men får se om det kanske blir ett försök på en tjej också.=)

Kram på dig

2010-03-27 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda