lördagsmorron...

2008-11-29 - 09:04:39 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

startade dagen med att ligga extra länge i sängen, ojoj brottom brottom.... slängde på mig kläderna, stoppa tandborsten i munnen, satte upp håret å slängde ner en brödskiva i väskan till frukosten på jobbet....
när jag väl är på jobbet svider min mage av hunger, tar fram min smörgås å ser att de växer hår på den (mögel)... faaan!!! jag e juh bamsehungrig... suck!!!!     MEEN...Tänk att man har så goa arbetskamrater.... helt plötsligt erbjöd sig alla att dela me sig av sina mackor, jag hade kunnat sitta å äta hela förmiddan =0) men nöjde mig gott å väl med Guns goa ostsmörgås, hon hade även stått å gjort gott julte så här på morronkvisten som hon dela med sig av till hela gänget, muuumsigt värre!!  TACK GUN!!! =0)

idag slutar jag 14.00 göttit värre. Tar då pendeln ut till kungsbacka för att hjälpa hjärtat att röja i hans lägenhet, han ska nu börja tapetsera om (mycke behövligt) =0) blir nog najsigt när d blir klart....!!
sen blire att åka ner till daggen å fanny å kolla film å käka gott, kanske en liten öl eller två me, tihi...

ojski pojski, klockan springer iväg..... dax att återgå till arbetet....
kram kram allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda