måndag 19 oktober

2009-10-19 - 15:36:46 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
hej allihop!! haft en bra helg??
d har iaf jag haft.. inget inplanerat alls utan bara tagit d piano me min älskling... kollat lite film, ätit go mat å njutit av varandras existens =0)

en ny arbetsvecka har börjat å jag längtar redan tills jag e ledig igen... jag har haft en helvetes dag på jobbet å jag har inga stora förhoppningar att d kommer bli bättre *rasande*... fy fan!!! folk går å e gråtfärdiga på jobbet å chefen har inte sett eller hört nånting... man kan juh undra va d e som händer??
vår situation e ohållbar, vi alla gör så gått vi kan.. men en del blir uppsagda, andra sjukskrivna, en del hamnar på högre positioner, andra under, en del vet varken ut eller in, alla mår SKIT!!! 
på torsdag har vi APT (arbetsplatsträff) och d e första ggn jag ser fram emot d.. ska bli väldigt intressant å se vad vi kommer fram till, OM vi kommer fram till nått..? d kanske blir d gamla vanliga med en massa pladrande om ekonomi och besparingar... men jag tror och hoppas att vår psykosociala arbetsmiljö kommer att duskuteras starkt och jag hoppas av hela min skäl att något görs!!!  
Jag vet att d e hårda tider, men d ska aldrig behöva gå så här långt!!!!

d har aldrig varit så angeläget att komma hem till städ å tvätt som idag! =0)
dax att fortsätta... disken ropar på mig!!!

kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Mmm.. kunde inte skriva det bättre själv ;)

Skall bli ett intressant möte imorgon!!!

2009-10-21 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda