snabb uppdatering...

2010-05-01 - 17:44:20 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

.. ja d får d bli!
har inte gjort alltför mycke. Gått på en massa möten på arbetsförmedlingen och åkt runt för att fixa massa papper.
Älsklingen fyllde år igår.. det firades genom att va hemma, se på film, äta go mat å massa gott gott. Det va helt å hållet hjärtats önskan. Annars hade jag velat bjuda ut honom på nån mysig restaurang, men icke!! (och jag slapp juh försöka leta fram nått klädesplagg jag inte lyckats växa ur än och som får mig att se lite fin ut, hihi) 

Idag har jag pluggat och T har målat barnrummet. Äntligen!! =0) alla mina planer har även där ändrats. Så nu kör vi helvitt tills skruttungen e född. så blir de inte en massa extraarbeten om d över all förmodan skulle ploppa ut en pöjk!

FÖRE:

EFTER:




NU ska vi åka till våra gamla grannar å äta massa go mat, spela spel och umgås.

ha en fortsatt trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda