måndag 24 augusti

2009-08-24 - 10:34:19 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
guhh.. jag har inte haft någon som helst tid att sätta mig här å skriva... jag har jobbat hela helgen å jag har varit så trött, suck!
nu kan jag iaf berätta att i fredags hade vi möhippa för vår goa arbetskamrat angelica, kunde junte berätta innan ifall hon läste =0)
d va kanonkul.. vi möttes upp direkt efter jobbet och åkte till angelica för att överraska henne, hahaha å nog blev hon överraskad, ojoj hon hadde inte anat nånting =0)
sen bar d av till Hard Rock café på avenyn där vi drack en del alkohol och käka lite gott.... sen åkte vi till kungsbacka för att spela minigolf... men va fan d va stängt!! men vi hade lite tur att kklockan va så mycke så vi åkte för att köpa bollar till femkampen å sen bar d av ner till Monica vår gamla arbetskamrat... guh va trevligt d va!! där hade vi femkamp med kasta boll och hästsko, spotta groda, slå i en spik och sätta-i-pinnen-i-toalettrullehålet (man skulle va två å två så hade en pinnen mellan benen å den andra toalettrullen så skulle man springa mot varann å försöka doppa pinnen), d va fan svårt =0) sen blev d massa go mat å umgänge...







sen har jag nog inte kommit ifatt förrän idag =0) började jobba tidigt på lördan, sen sov jag 4tim när jag kom hem från jobbet... igår jobba jag kväll å tillbringa förrmiddan med tommie å laga lunch... hehe

idag blir de mer jobb, börjar kl14 vakna inte förrän halv tio, så d blir en lugn förmidda, hinner inte plugga nått... ska pyssla lite här hemma sen fixa lunch å mat till jobbet....

ha en bra dag mina vänner!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda