go´kväll

2009-12-02 - 21:16:27 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
tänkte göra ett litet kvällsinlägg innan d blir dax att krypa ner under täcket...

idag har jag verkligen haft en underbar dag, pluggat lite, städat undan i v-rummet och tagit en kvällspromenad, riktigt mysigt!! tänk att få klä på sig goa kläder å gå ut i kylan, man fryser lite gran och man ser hur d ryker ur munnen när man andas... många har fått upp adväntsljusstakar eller stjärnor i fönstren och d verkligen härligt att se =0)

jag mår verkligen kanon nu, att ha slutat på jobbet va nog ett bra initiativ, jag sover bättre och har bättre aptit.. jag har lättare att ta tag i saker och ser mer positivt på d mesta =0) jag känner mig helt enkelt mycke gladare nu!
nu ska jag ta fram toasten å göra mig ett par goa smörgåsar ;o)

take care everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda