onsdag 2 december..

2009-12-02 - 09:30:09 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gomorron mina vänner!!
jag har börjat drömma sånna extrema drömmar på morronen, jag förstår inte... jag blir oftast jagad, eller så e d nått jag MÅSTE lösa som jag inte kan... jag sitter lixom i knipa!! hm... jag sover i och för sig ganska dåligt på förnatten så d kan kanske bero på d... jag vet inte!

idag är det frost ute å d ser ganska kallt ut... tror inte d vatt så här kallt nån gång den här säsongen, hm... kanske d finns lite hopp om snö till jul ändå?! =0) ... nae, jag tror inte d!!! vi hadde turen att ha lite nykommen pudersnö i tranås där vi fira jul förra året, å iår har d varit mer mildväder så d ser nog inte så ljust ut.. men d e hoppet som sviker en sist, så jag fortsätter hoppas! =0)

idag ska jag kombinera plugg och städ, tommie slipade väggarna igår innan han börja tapetsera, så vi har slipdamm i HELA lägenheten,.. han ska väl visserligen slipa en liten vägg i hallen me, så jag ska nog inte städa allt för bra =0P d har jag nog ingenting för... men jag tål inte att d ser ut så här, så nu har jag juh chansen att fixa i ordning lite iaf...

nu ska jag plugga lite...

kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda