söndag 13 december..

2009-12-13 - 10:56:18 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

och d e lucia och advent! jag har inte märkt av nått av d mer än alla lucior i tidningarna =0P
jag måste säga att d e jävulskt tråkigt att d inte e nån snö, fan man missar hela julstämningen...
men...
igår kom tommie hem me en gran =0) så d blir lite julstämning iaf,
så idag ska jag inhandla granfot, kulor, ljus och glitter...
ska väl försöka shoppa lite julklappar me, jag har knappt börjat och tiden går juh så jädra fort så d e väl dax att göra d... men d e blir väl som vanligt att jag springer dan innan julafton å ska försöka hitta nått bland allt folk...

nehee, dax att slänga sig i duschen å fixa te sig så man får nått uträtt..

ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda