måndag 7 decmber

2009-12-07 - 16:35:00 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

helgen har vatt "lugn" med en del bravader =0)
fredagen började jag me att "bygga" en byrå som vi inhandlat från ikea... d gick väl sisådär ;o) dom hade glömt att borra ett par hål i en stödbräda så jag fick två skruvar övar =0) hoppas den håller!?

så denna fina byrå står nu i vårt vardagsrum:

när jag fått ihop den bar d av till carina, som fixa mina naglar.. å efter d åkte jag vidare till malin där jag träffa några av mina gamla arbetskamrater... malin bjöd på go mat, efterrätt å helt fantastiska drinkar.. d va väl meningen att vi skulle gå vidare ut på kvällen, men både kajsa å jag va jätte trötta så vi besluta att åka hem =0)

tack än en gång mina goa vänner får en härlig kväll =0) gör jag gärna om igen!

på lördan va jag helt död och tommie oxå, som va ute på sitt håll, så den spenderades hemma, sovandes mestadels...

igår va vi hos tommies syster, hennes man fyllde år... sen köpte vi pizza å kolla på "flickan som lekte me elden", den va SKITBRA!







idag har jag bara pluggat...puuh, men snart e första inlämningsuppgiften i Etik och Livsfrågor klar, så skönt!

ha d gott mina vänner!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda