torsdag 10 december

2009-12-10 - 17:40:33 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

idag har jag inte gjort många knop.
känner mig lite hängig, har en javulsk halsbränna å jag kan inte sova om nätterna..

men nu har jag äntligen fått tummen ur å beställt klipptid, så imorron bär d av till Sara på salong Figaro, ska bli sååå skönt! ber na nog slänga i lite färg me, så blir man finer till jul...

gubben är iväg och jobbar ikväll så jag får laga till nått till mig själv så länge, känns lite halv trist att sitta å äta själv, allra helst nu när man e hemma hela dagarna och höjdpunkten e när han kommer hem efter jobbet... hehe va dystert d lät =0P
men jag kan säga att d känns MYCKE bättre nu när jag slutat på jobbet, jag e gladare å mer tillfreds med tillvaron...


nått jag roat mig me idag e iaf att sätta upp gardin-stångs-hängare (vet inte va d heter) så jag har äntligen gardiner i vardagsrummet, hehe.. d tar sig sa pyromanen ;o)



d börjar sakta med säkert se ut som ett hem!

hej hopp, gummi *****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda