torsdag 3 dec

2009-12-03 - 11:25:44 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

idag är en dag med bara en massa MÅSTEN!
* måste städa
* måste plugga
* måste leta fram lakan i nån säck och bädda rent
* måste plugga
* måste åka å lämna nycklarna och mobilen till jobbet... jag vet, jag har inte gjort d än, dåligt!
* måste... åka till ikea ;o) hihi, kan man juh hinna me när man åker hemöver från jobbet..

förresten, va nere i tvättstugan för fösta ggn sen vi flytta hit, och jag kan inte förtstå hur man ska hinna att tvätta klart på 3tim, ja för man får inte boka upp sig på mer tydligen... hm... men å andra sidan så behöver man inte just den här tvättstugan lika länge som andra, NEJ för att d finns inge torkskåp eller nått att hänga tvätten på, va fasen e d här, jag vet inte om d e jag som e för bekväm, men jag har aldrig vatt me om att d inte finns nånstans att hänga tvättade kläder i en tvättstuga... torktumlar alla sina kläder???
ja så nu MÅSTE jag köpa en tvättställning om inte två till att ha här i lägenheten...

idag ser d ännu kallar ut ute, jag har inte vatt ute än, men d e väldigt fint =0)

så på me dunjackan å ragg sockarna =0)

nu ska jag springa ner till tvättstugan igen...
hörs senare... kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda