lördagsmys i kväll

2009-02-28 - 14:30:28 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

idag ska vi in ett gäng till gbg å käka på nån pastarestaurang, ligger tydligen vid vasastan.. ska bli kalaskul!  =0)
har lite brottom efter jobbet så ska försöka flexa hem lite tidigare...

d går mycke maginfluensa fortfarande här....hm.. börjar faktiskt känna av lite knas i magen, dock inget märkvärt... kan bero på nått annat, man kan aldrig va säker... har klarat mig från influensan än så länge så jag hoppas d håller i sig.

gaaah, jag e så trött om dagarna, förstår inte varför??? skulle kunna somna på stuts... tycker jag både äter å dricker ordentligt, sover som en gris om nätterna, fan en e juh som en gammal kärring å går å lägger sig vid nio halv tio om dagarna, haha... galet!! fast d e klart, tommie e precis likadan... !!

nu ska jag fortsätta jobba lite innan jag kan gå hem...

PÖSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda