goooo kväll

2009-01-21 - 21:02:03 [ Allmänt ] [ Kommentarer (2) ] [ Trackbacks () ]
gaaah, va tråkigt jag har på jobbet... har jobbat kväll hela veckan så även helgen.. man e lite ensam faktiskt.. hehe börjar tom längta till morronkaffet i morron me alla arbetskamjatej, ojoj...

timmarna innan jag började jobba trodde jag skulle bli ljuvliga.. började inte förrän 17! tänkte ha en riktigt softishdag, men icke...jag har vatt så arg så d har rykt  ur mina öron!!!
puckot jag hyrde lägenheten av (hyrde i andra hand) håller på å tjaffsar om några jävla elräkningar... han tror att han kan ringa å säga, jaha nu har d kommit en elräkning, den e på si å så mycke, kan du sätta in d på mitt konto???? VA?! va fan tror han, jag betalar väl inget jag inte sett papper på... har bett honom så snällt i nästan 6månader att skicka räkningarna så ska jag betala.. men jag har inte sett än enda papperslapp som e från honom!!
idag ringde han å så att han hade en räkning på 2833:- som jag å min kombo skulle betala.. fast sen ångra han sig å sa 2716:-, resterande va juh en förseningsavgift!! jo tjena!!! här snackar vi försening. efter mycke skriki å gorm å högrött ansikte fick jag nummret till elbolaget så jag kunde kolla upp d. Då har nollan försökt få mig/oss att betala en räkning som skulle vatt betald i maj... men hallå, jag flytta juh in i maj!!! nehee duh, den gubbe gick inte.. den får han så snällt betala själv. då trodde man juh att man hade löst allt. nehee då, då ringer upp igen å gnäller över andra räkningar som ska betalas.... hm.. tror den där gossen e beroende av pengar jah!!! jaja, där försvann hela min lediga förmiddag...

tur att tommie kom hem å käka lunch me mig så jag fick lite annat å tänka på. =0) min finaste tommie!
haha, fast han gnällde lite han me, han har så ont i en visdomstand, å halsen, ja lilla stackare... d lät ungefär så här: ¨åååh ja e så fuk, titta ja e jätte dåli, känn, e jag inte lite varm, mår jag så här vet jag inte om jag klarar av att åka till Gamleby!! åååh ajaj, oj..
jag har tagit fram ett rör C-vitaminer till honom å sa till han att ringa på hos grannen å få värktablett (hon e sjuksköterska), hihi. D låter juh tametusan som han blitt överkörd av en pansarvagn =0)

nehee.. nu ska jag göra mina sista knop innan jag äntligen får åka hem

puss å kram allahopa =0P

Kommentarer
Postat av: mini

du har en utmaning på min blogg

2009-01-22 @ 20:38:22
URL: http://missmini.blogg.se/
Postat av: Linda Viberg

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg för mer info :) Kram kram!

2009-01-31 @ 11:50:02
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda