fredag 24juli

2009-07-24 - 09:44:44 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
heej mina vänner... hur har ni d??
jag mår hyffsat idag, inte lika ont i ryggen, solen skiner och idag ska vi åka till GAMLEBY!! =0)
har precis lagt i en sån där paniktvätt,de e massa kläder jag å tommie vill ha me oss men som självklart låg i tvättkorgen..
jag hoppas att alla mina goa vänner där hemma har 5 minuter över till att ses å säga hej, hehe... har juh tyvärr ganska mycke på schema varje gång man åker å hälsar på, men vill så gärna träffa alla... Lindisen har jag iaf i planerna att hälsa på när hon jobbar, annars kommer vi inte ses alls =0(

dagens planer är alltså:
* packa
* fixa lunch
* ut och gå en halvtimma
* åka till gamleby...

Men först å främst ska jag dra igång kaffebryggarn =0)

ha d gott å trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda