frustration allan

2009-07-08 - 18:31:59 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
jag har en sån där riktig fuldag... allt ser för jävligt ut.. smink, hår, kläder, skor.. jag e inte nöjd me nått.
satt å kolla på bilder från helgen, men hallå!! hur kan man se ut så?? jag måste verkligen börja träna å jag kommer me all säkerhet inte visa min rumpa i bikini mer den här sommarn, fy tusan...
ska kanske tillägga att jag har gått upp en del i vikt, vilket bara är sunt för mig, men behöver kanske få lite muskler istället =0P
jag behöver egentligen gå upp lite till.. så jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp träning och kost... hm... några tips??

jobbigt att åka iväg å träffa massa folk i helgen... egentligen e d jätte kul å jag e hur social som helst, men d tar emot när man känner så här.... skit!
jaja, jag får försöka göra d bästa av situationen.

Har iaf varit å fixat naglarna idag, känns lite bättre, hehe.. men carina hade brottom å han inte riktigt så jag fick göra d sista själv...

nu ska jag äta lite, sen blir d att gå ett varv i kungsbackaskogen...

pösselipöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda