tisdag 14juli

2009-07-14 - 11:25:08 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
tjena hejsan!! hur mår ni?? idag gick jag inte upp förrän efter 10, guh så skönt!!
va nere å slängde i ett par maskiner tvätt, sitter här å tar d piano.. ska käka lunch om ett tag sen blir d nog att plugga lite. nu läser jag om arbetsmiljö och lagar, d e skittrist =0) men man måste juh göra d me, lika bra att ligga i så man blir av me d sen.

idag e tommieboy i kinnekulle me sina vänner å åker hojj på bana... dom drog iväg igår på motorcyklarna allihop..



så idag e jag gräsänkling =0P nej då, men ibland e d skönt att bara få va själv. jag tror vi båda uppskattar egen tid hemma.
så nu ska jag njuta av min ensamhet =0)
vi hörs senare..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda