torsdag 9juli

2009-07-09 - 09:48:12 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gomorron alla glada... har ni sovit gott?
 jag har fortfarande inte lyckats få en ordentlig sömn, inatt regna d som fan.. å åska så klart, hehe... jag hade i tankarna att d fanns risk för översvämning, å mycke riktigt. i morse kom hyresvärdens fru å börja greja i källar´n, å när vi vaknat till tvinga jag tommie att gå ner me mig i garaget å kolla, d va massa vatten!!! så d va bara att säga till värdens fru att hon hade mer jobb att göra... hon stog visst me nån liten dammsugare som kan ta upp vatten å försökte febrilt få bort d, haha, hon går å tömmer den var 5:e minut =0P d kan hon ha!!
anledningen till att d blev översvämning är för att en brunn utanför är igengrodd av massa skit å dom har inte råd att fixa nån slambil som kan ordna till d utan står själva å försöker hacka ut skiten, ja herre guh sikka torpare!!! 

nu ska jag iaf hoppa i duschen, packa, handla å fixa lite här hemma innan vi beger oss mot gävle, tjohoo!!
tommie är iväg å kollar på jobb och gör en massa ärenden,..
bäst å passa på å dona så länge man e själv =0P sen får man hjälpa honom att hålla ordning på allt... jag kan bli lite irriterad om jag har fullt upp me mig själv å så ska man samtidigt behöva tänka åt en till... hihi.... men han e världens goaste, så d så!!!

take care everyone... jag uppdaterar så fort jag kan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda