go´kväll

2009-06-11 - 20:33:26 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
idag när när vi satt på mötet på jobbet fick vi ett larm.
alltså, vi har juh hand om dessa trygghetslarm som många har. dom ringer på klockan, får prata med personal från örebro, som i sin tur skickar ett sms (larm) till oss om  något har hänt. å vi får åka dit!
gissa vem som larma???
vår lilla farbror som gick bort igår!!!!!!
shit pommes va läskigt, jag fick kalla kårar i heeela kroppen. Usch!
självklart finns d säkert en logisk förklaring.. vi kan ibland få larm om något har hänt med larmet å man lixom inte får nån kontakt med d. vårdagarn kan t ex dra ut sladden eller dyligt. men ändå, håll me om att lite läskigt e d allt.

efter mötet åkte jag till carina å fixa naglarna. nu bidde d riktigt bra, tack carina!! jag e super nöjd =0)
har precis smällt i mig en mc feast meny från Mc donalds å jag e bamse mätt.

dax att filura lite framför tv:n me tommie innan d e tajm får slip. han ska iväg å jobba hela helgen på marstrand så man får passa på =0)
So Hurry Up, i helgen e jag gräsänkling!!

pösselipöss

Kommentarer
Postat av: Linda

OFY! De där lät inte lite läskigt eller så, fytusan! Larmen är BRA konstiga ibland och i en sån situation, SCARY! :S



Kalla kårar, EHH.. ja! :)



Hoppas allt är underbart med dig min vän! Saknar dig så fruktansvärt mycke!

Vi ses i sommar :D PUSS!

2009-06-14 @ 20:21:09
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda