måndag 29juni

2009-06-29 - 10:25:50 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
åååh vilken underbar helg jag haft!
Bröllopet var alldeles fantastiskt... alla va så fina... linnéa och alice läste varsin vers. å fia å jossan sjöng varsin sång. d va så fint!! jag hade bestämt mig för att inte fälla några tårar, jag brukar inte va så blödig.. men herre jävlar, jag hade stooora problem att hålla dom tillbaka..
jag saknar den familjen nått oerhört, jag måste ta mig i kragen å hälsa på dom oftare... jag har inte varit där på över ett år.. dåligt av mig!!!
bilder kommer senare.. har inte fixat nån sladd till min kamerna än =0P

igår skulle jag från första början fikat me älskade linda innan vi skulle åka hem till kungsbacka.. men tommie hade bestämt me sina vänner att vi skulle åka iväg ett gäng me hojarna å käka gott å bada när vi kom hem så planerna ändrades å vi skulle åka hemöver redan klockan 6 på morren.... men när vi kom hem från bröllopet på lördagkvällen så ändrades planerna igen. tompa skulle hjälpa pappa att lägga i båten innan vi åkte.. å när båten väl va i va vi juh tvugna att ta en liten tur å se att den funka... så när vi väl va hemma igen käka vi lite å åkte sedan hem
FÖRLÅT linda vännen, jag ville så gärna träffa dig... men nästa gång MÅSTE vi ses!!
vi kommer till gamleby i juli igen...

idag väntar jag febrilt på att dom ska rätta mitt prov å lägga ut resultatet på "min sida". väntar även på att min sista inlämningsuppgift ska bli rättad å bedömd!! håll tummarna nu att jag blir godkänd å kan fortsätta med nästa kurs. jag hade tänkt lämna tillbaka medicinboken på bibblan idag å låna arbetsmiljö och säkerhet...

får se om jag hinner. jag måste åka bort me bilen till glasmesteriet igen. när vi åkte mot småland i fredags lossnade ena listen på höger sida om rutan å den gick av, så vi visste inte om vi skulle våga åka längre. men efter många om å men så fick vi dit den å vi åkte vidare. men den e fortfarande böjd å trasig så d får dom allt fixa en ny!!!...

ha en fantastisk dag å ta vara på solen, jag e sååå happy när d e sånt här väder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda