solsken!!

2009-06-16 - 09:58:14 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
ja visst skiner solen, d e så jävla gött... hörde på tvnyheterna att d ska bli sämre väder till helgen, skulle ev regna redan i morron. så idag tänkte jag lägga uppsattsen åt sidan, ta me mig medicinboken ut å plugga lite på provet istället...

ikväll ska jag jobba igen, men sen e jag ledig två dar, tjohooo va skönt!
då blire plugga som fan å i morron ska jag ner till Figaro (frisörsalongen) å fixa till mina blonda partier i håret, för tillfället e dom gula, å jag vill ha BAMSE ljusa, så där nästa vita =0) så d får dom allt göra om...

have a nice day everyone!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda