torsdag 25 juni

2009-06-25 - 17:07:00 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
nu e d verkligen sommar!! fy fan va skönt... eller vad säger ni??
idag har jag jobbat till 15... va lite sugen på att sola när jag kom hem, men d va lite molningt å jag har juh faktiskt huuur mycke som helst å göra istället =0) så jag avstod
tänkte åka till kungsmässan å shoppa lite smått som jag ska ha me mig till småland i helgen.. men tror jag tar d i morron me innan vi åker...
idag blir d BARA att inhandla lite mat, sen ska jag va hemma å plugga till provet jag har i morron... ja jävlar, e lite nervös faktiskt... d mesta hänger på de här sista provet, klarar jag d tror jag allt att jag blir godkänd =0) håll tummarna där ute.

i morron åker vi som sagt till småland.. vi ska hälsa på mina päron, vänner och så blir d juh BRÖLLOP!!! swiiieee d ska verkligen bli göör skoj.
vi kommer hem igen på söndag.

igår hade jag fullt upp, satt lääääänge i skolan å skrev klart inlämningsuppgiften, sen han jag sola en halvtimma innan d va dax att åka till jobbet.... d kostar å ligga på topp!!!! =0)

ha en underbar afton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda