shoooo

2009-03-06 - 10:19:51 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
idag ska jag jobba ikväll.. har vatt ledig ett par dar, skönt skönt. d jobbiga e att när man jobbar kväll å e ledig så kommer man ifrån en hel del på jobbet, men har lite svårt att hålla sig uppdaterad på vad som händer å sker (händer ganska mycke just nu) när vi jobbar kvällar e vi bara sammanlagt 6styckna å man jobbar mycke själv. på dagarna e vi iaf 12 å man ses lite oftare... jaja, d får funka helt enkelt =0)

har haft ett par sömnlösa nätter, å än så länge har d inte varit några problem att ta sig upp tidigt å käka frulle =0) hoppas d håller i sig...

JAG E GLADAST I VÄRLDEN!!! hihih....

kjamkalas på er allihop

Kommentarer
Postat av: Linda Viberg

Jag är också glad.. alltid en glad linda ju ;)

Aah, visst är vi sötisar :P mwaaah, puss på dig min vän!

2009-03-08 @ 17:40:03
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda