hahahaha, blogga va d!!

2009-05-12 - 11:22:18 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
jag e fasen skit dålig på d här me blogg, jag vet aldrig vad jag ska skriva =0)
men ändå vill jag inte ta bort den... hm...

har iaf städat lite idag... i helgen va tommie iväg å jobba så jag passa på å dra ett varv på ikea. inhandla gardiner, matta, lite småkrams till vardagsrummet.. så nu har jag möblerat om, d värsta e att de ena leder till d andra, så jag påbörja en storstädning i hela lyan (2 rum å kök) hahaha, men men nu e d fin fint här!
ska egentligen sitta å plugga, men har ingen lust... tittar istället på Efter tio på tv4, d handlar om för tidigt födda, mycke intressant!!

satt å läste en blogg tillhörande en vän. blev helt mörkrädd.. hur kan man ens tänka tanken att slå någon... eller tänka tanken kan man göra, d gör jag me om jag blir riktigt arg... men att göra d till handling, men HALLÅ!! hur lågt får man sjunka?? dessutom med tillhygge.. d här e inte klokt!! min första tanke va, den här personen kan inte va äldre än 5. men varför skulle min vän bli osams eller ens lägga energi på en 5-åring?? man slutar aldrig förvånas i detta land....

nu ska jag hoppa in i duschen... fixa lite lunch till tompa som kommer hem en stund... sen ska jag tillbringa eftermiddan ute i solen, plugga lite innan jobbet

take care!

Kommentarer
Postat av: Thezza

Förstår vad du menar... svårt att låta bli att inte blogga... hehe... Hoppas du har det bra... Var jätte länge sen man såg dej... Kram

2009-05-13 @ 14:36:32
URL: http://thezza.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda