lördag 14 november

2009-11-14 - 19:41:58 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

d bidde ingen stenungsbaden!! =0( jag låg hemma me migrän å frossa... så jädra typiskt att d ska bli just när man har planerat och sett fram emot nått...
idag känns d lite bättre, inte fullt så ont i huvudet, men fryser, d gör jag...
d e väl kanske inte konstigt att man e lite halvkass så här års, tycker dom flesta e sjuka, e d inte svininfluensan så e d nått annat...
jag e iaf på jobbet ikväll, jag e ledig i morron så jag tänkte jag kunde stå ut.. men man har ingen större lust att åka hit längre...

nu blir d att stoppa i sig lite att äta innan d e dax att åka ut igen!!
ha d gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda