torsdag 12 november

2009-11-12 - 11:34:05 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
hehe... å jag har tagit en bloggpaus.. som vanligt.. sorry...
men jag har väl desto mer att skriva i detta inlägg hoppas jag =0P


så vart ska vi börja...?!
jag har vrålpluggat psykologi sista veckan.. jag e så j*vla dum som sitter in i d sista å pluggar, tänk om jag kunde ha lite självdiciplin och börja samma dag som kursen... då hade jag haft god tid och kunnat sitta i lugn och ro, nu blir jag bara stressad och irriterad under den här pluggveckan, å d e inge vidare... men men, nu e kursen klar, gjorde slutprovet igår och har precis fått reda på min bedömning på inlämningsuppgiften, d blev en 2:a vilket jag har förstått e samma som VG... nu hoppas vi att provet e iaf godkänt så jag slipper göra om d. pluggade juh bara dagen innan =0S inte bra... hoppas att d blir ändring nu när jag slutar jobba..

ja för jag har tackat nej till förlägning på jobbet, jag känner att jag inte vill vara kvar där, dock med lite blandade känslor, kommer sakna mina arbetskamrater... men chefen e jag såååå glad att slippa. jag fattar inte hur man kan va så inkompetent, hur fasen kan man sätta nån sån i chefposition??? jag har ingen som hellst respekt för henne och jobbar verkligen inte för att få den här verksamheten på fötter igenhon tänker med r*va... jaja, man får tänka positivt, d kan juh knappast bli värre på nästa arbetsplatts...

så nu ska jag börja plugga på heltid, vilket känns kanon!! nu kan ajg äntligen bli klar till sommarn då jag kan söka jobb som UNDERSKÖTERSKA!!! så j*vla skönt!! d kommer bli mycke skola, men jag får äntligen ledigt på helgerna och kan pyssla med den "nya" lyan!! =0) tjohooo... ja vi har äntligen skrivit kontrakt och börjar packa snarast möjligt... flytten äger rum senast den 28:e nov =0) jag e sååå otroligt glad, vi behöver verkligen en ljusglimt i vardan i allt detta tråkiga...

sen slutligen så närmar sig fredagen... den här dagen har jag sett fram emot... vi e ett kalasgäng från jobbet som ska åka till stenungsbaden och käka massa gott, umgås å dansa järnet,.. har även bokat rum,.. så här åks d inte hem förrän på lördag ;o) hehe vilket innebär att INGEN ska va nykter innan vi lägger oss... d ska vi nog se till!!! ska ta me mig kameran å hoppas att jag fixar att ta lite bilder under kvällen... visst jah.. måste sätta den på laddning!!

ha d gott allihop!! så hörs vi...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda