fredag 2 oktober

2009-10-02 - 17:21:03 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
nu har jag äntligen gått på helg =0) så skönt!!
har funderat å spekulerat lite hur d kommer gå me jobb framöver, har kommit fram till att d ser inte så ljust ut... jag har inte få något klart besked eller egentligen har jag inte fått nån info alls.. som vanligt! men kommunen drar in på mycke och många fastanställda ska omplaceras å kommer antagligen få den plats jag har...
så nu e d dax att börja tänka om å se vad man ska göra framöver...

ska till studiecenter nästa vecka å se om d finns möjligheter att plugga på heltid och få låna pengar från CSN...

nu ska jag åka å sola =0) så skönt...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda