lördag 10 oktober

2009-10-10 - 10:58:48 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
JAG BLIR TOKIG...!!..!!
när jag precis fått ordning på datorn å laddat inför en vecka med massa plugg.... så lägger modemet av?! va FAN e d som händer??
jag ringde suport i början på veckan som sa att jag skulle gå till närmsta 3-butik me modemet så uppdaterar dom d... inge komplicerat alls...  kanoners, finns juh en 3-butik i kungsbacka...
väl där säger dom att dom inte kan hjälpa mig utan dator.. MEN vadå?? har dom ingen där?.. å... men.. dom sa juh på suport att jag bara behövde ta me mig modemet... nehee, d va juh bara att åka å jobba å komma tillbaka dan efter med min dator..
glad som tusan åker jag tillbaka å tänker nu jävlar ska jag plugga till kvällen... dom tar sig an min dator å börjar greja, jag väntar å väntar... -nej tyvärr, d går inte, vi kan inte lösa d här, verkar som att vi inte har rätt skivor..- du får åka in till göteborg som har en suport på plats..
NEJ NU JÄVLAR!!! ska d va så jävulskt svårt??? jag har inte ens vart me om att ett modem ska behöva uppdateras för att fungera. å dom kan väl ha nån form av pop-upp-fönster som kommer fram å säger till att d e dax att uppdatera på egen hand medans man har tillgång till internet.... nej jag blir tokig!!
jag har iaf inte tagit mig in till gbg än, har jobbat en hel del å d e juh som ett stort projekt bara att ta sig in till stan, parkera osv.

så nu sitter jag här på jobbet å skriver ett litet snabbinlägg!

nu vankas lunch innan d e dax att jobba vidare..

en kanon helg.. d ska jag ha =0) ikväll blir d äta massa gott, ett par öl å... FOTBOLL!!!! sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda