söndag 25 oktober

2009-10-25 - 18:53:44 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

och nu har tommie och jag varit tillsammans i 1år!!! =0) helt galet va tiden har rusat iväg, men vi har hunnit me mycke under tiden... å d har varit ett alldeles underbart år! jag fick 3 underbart fina rosor med ett kort där d stod "-din för alltid"!!! åååh jag känner mig fortfarande nykär =0) jag önska att alla får känna på denna känsla, d e helt obeskrivligt, finns inga ord...

jag har iaf bestämt mig att sluta här på jobbet när mitt vikariat går ut, och börja läsa på heltid! känns som ett bra beslut och för varje dag som går här på jobbet stärks den känslan... inte mycke e roligt här längre =0(

något positivt e iaf att nu e alla våra papper inskickade för lägenhetsbyte, så nu väntar vi bara på ett besked...
d skulle va så skönt om vi fick den här lyan, kunna börja om på ny kula å bara se framåt med allt vad den har att erbjuda...

dax att bege sig ut i regn å rusk, innan man får åka hem för dagen..

kram på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda