tisdag 22 september

2009-09-22 - 11:18:51 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

nu är garderoberna skitfina å kläderna välvikta =0) guh va kläder jag faktiskt kasta, å som jag packa ner för att ge bort... hade en jädra massa kläder jag aldrig använt, hehe

idag blir d fortsätt städning å renovering... jag ska plocka bort grejer i v-rummet för tapetsering å sen ska jag försöka städa ur städskåpet där vi idag har så mycke grejer att dammsugarn inte får plats =0P men d ska vi nog fixa!

jag hoppas verkligen vi hittar en lya vi kommer att trivas i, men idag känns d som d e ganska lätt med tanke på vår situation =0)

jag uppdatera senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda