fredag 16 april

2010-04-16 - 08:37:47 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
inatt har jag inte mått någe vidare..
vakna av att d ila å gjorde ont på sidorna av magen... d gjorde inte jätte ont, men d va ingen behaglig känsla.. hm.. kan d ha vatt sammandragningar?
jag funderade på om jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen, men valde att försöka vila istället.. väckte hjärtat, för detta va inget jag ville gå igenom själv... efter ett bra tag lättade d å jag somna om.
Nu väntar jag på samtal från barnmorskan, så ska jag ta upp d me henne. så man vet vad man ska göra om d händer igen... suck*. vill inte va me om att nån bebis vill komma ut redan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda