onsdag 7 april

2010-04-07 - 09:42:39 [ Allmänt ] [ Kommentarer (2) ] [ Trackbacks () ]
vakna av att vakmästarn körde runt me traktorn och nån sand-upp-plockare, visserligen va väl klockan närmare halv nio när den sattes igång, men d e lite störigt att vakna till sånt ljud.

påsken har varit härlig men intensiv, på fredan käka vi påskmat hemma hos mor å far ihop med brorsan å cristin, lördan bar d av hem till mormor där vi inte gjorde mycke annat än åt =0) söndan firade vi lilla pappa med farbror pelle och ingrid, måndan åkte vi hem igen! en mycket trevlig helg må jag säga!

idag ska vi till mödravården och lyssna på lilla hjärtat. som hon lever om är jag inte speciellt orolig att dom inte ska hitta nått hjärtljud, d blir nog snarare svårt att hålla henne still =0)
Satte mig ner igår och skrev ner en liten lista på saker vi behöver inhandla tills lillskruttan är här, ojoj, d finns en del =0) vi har planer på att åka till ullared å hoppas på att vi kan fynda en del där.. har hört att d finns en massa barnsaker, så jag hoppas d finns kvar när vi kommer!
självklart får man juh inhandla det viktigaste först.. när dom små precis är här krävs d egentligen inte så mycke, d e mer bekvämlighet och lyx. mycke kan man införskaffa senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad kul att du hade en blogg, hade jag ingen aning om! och änn umindre aning om att du ska ha knodd! vad kul! du får lägga upp lite mag bilder!!! ;) sånt e alltid kul o se! när e det dags?

2010-04-07 @ 15:59:32
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Louise Ask

Hej!

Kan tipsa er att åka till Ullared. Jag och Martin va där för en månad sedan och handlade på oss MASSOR av barn art. dom har ALLT kan jag säga..Mer än halva tiden gången för dig =) kul tiden kommer gå fort lovar dig.. själv så ska vårat lilla knyte komma redan om en månad.. spännande =) Lycka till <3

2010-04-13 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda