tisdag 20 april

2010-04-20 - 10:25:09 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
haha, d haglar ute!! shit va konstigt, eller egentligen inte, nu får man va beredd på d mesta... men lite oväntat va d faktiskt. solen sken så fint för ett par timmar sen..

jag har blivit förkyld eller nått, igår kväll låg jag å hade värk i lederna (brukar ha d när jag får influensa å feber) å jag trodde att d va dax för mig att bli sängliggandes veckan ut.
jag har juh trotts allt klara mig väldigt bra under graviditeten. man har juh sämre immunförsvar nu och tommie har juh vatt hemma med både maginfluensa å förkylningar vilket jag inte har fått nått av d.
idag vakna jag med ont i halsen, å visst känner man sig lite risig.. men ingen feber å ingen speciell värk i lederna.. hm...

lillskruttan lever verkligen om på kvällarna. både hjärtat å jag sitter å gapar när hon sätter igång. jag har aldrig sett nått liknande, magen e mer som en banan och d hoppar å skuttar. på dagarna kan jag känna att hon rör sig, men d e väldigt lugnt. kvällarna är intensiva och långa. jag har svårt att komma till ro å somna när hon rör sig så mycke.

idag har jag prov i skolan, så dax att fortsätta plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda