torsdag 8 april

2010-04-08 - 11:56:21 [ Allmänt ] [ Kommentarer (2) ] [ Trackbacks () ]
världen e bra jävla liten!
igår åkte jag å älsklingen till "nallen" (T:s kompis) för att låna ett skidställ. nallens tjej med kompisar va hemma så jag satte mig för att prata lite me dom.. d blev mycke prat om lilltrollet i magen och hjärtat häver då ur sig att blir d problem så flyttar vi till Gamleby.
en av tjejerna säger då, -men åh d ligger juh utanför Västervik... min pojkvän kommer från västervik.
jahaa.. å vem e d då?
-han heter michael Stenbeck.
-men shit pommes, han bodde jag juh ihop me här i majorna!! moahahaha
så nu har jag alltså träffat mickes flickvän! =0) utan att jag egentligen visste om d... lolit!

idag ska hjärtat åka till sälen.. d e första gången vi e borta från varann så länge sen vi blev tillsammans, känns självklart konstigt å jag kommer längta stjärten av mig, men d e väl som alla säger nyttigt å va ifrån varann lite.

själv tänkte jag plugga lite, och om jag har tid tänkte jag åka upp till åtvidaberg å hälsa på familjen penttinen över helgen, men d hänger på min självdiciplin.. böckerna ska iaf me, jag får försöka sätta mig ett par timmar där iaf.

ha d gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt, men som sagt inget är som väntans tider! men det går fort rätt vad det är så har dem fyllt både ett och tre..! här e allt bra, segt på jobbfronten men vem har inte det idag:S hos er verkar allt va bra?

2010-04-08 @ 18:38:23
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: emma

haha va roligt.. ja världen e bra liten.. hoppas allt e bra me dig å magen?

kram

2010-04-12 @ 20:44:11
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda