lördag 20 februari

2010-02-20 - 13:41:59 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gårdagen va kanontrevlig..
vi blev bjudna på mat hos stefan å annbritt, sen bänkade vi oss framför hockeyn... d va väl ingen vidare match men sverige vann juh iaf =0)
vi kom hem rätt sent så idag är vi sega, gick upp å käka frukost, sen gick vi å la oss igen, jag vakna precis för en liten stund sen å hjärtat ligger fortfarande å sover...

jag börjar få väldiga problem me byxor nu, legginsen sitter åt över magen, å mammabyxorna e förstora, tydligen kan man inte va gravid å fortfarande ha xs i byxor... testade att vika ner legginsen, men d gjorde lika ont d... hm... d e juh en väldans tur att d e sånt väder, hehe har man en anlening att inte behöva gå ut och man kan gå omkring i hjärtats byxor.... thats nice!!

idag e d tänkt att vi ska ner å käka på restaurang och lyssna lite vid pianobaren, mycke trevligt må jag säga... å vi verkar bli ett gäng! MEN, jag tvekar lite grann å funderar på hur i helskotta vi ska ta oss ner dit... d har snöat konstant i över 1,5 dyggn nu.. å vi har nog fått närmare 50cm nysnö på vissa ställen... plogbilarna hinner inte köra undan snön förrän d kommer nytt..

nu ska jag försöka väcka älsklingen, sen ta en dusch

morsning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda