ny vecka!

2010-06-23 - 08:11:54 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
igår jag vi in i vecka 32... tänkte bjuda på en härlig solbild från mobilen, men de funka inte att föra över till datorn =0(
Så jag bjuder på en bild senare.
Jag va även hos barnmorskan igår och allt såg fint ut. Förutom mina järnvärden. Så nu blire att knapra pillren varje dag istället. Trollungen växer som hon ska och jag ökar massor i vikt, hihi.. men jag e glad ändå! BM mätte magen och jag följer visst mittenkurvan precis... kanoners, då får vi hoppas på att varken blir en för liten eller för stor bebis..
Nu ska jag åka å lämna in bilen.. höhö, jag lyckades visst glömma stänga av parkeringsljuset för några veckor sen å efter d har bilen varit helknas. Så nu ska d bli ordning å reda!

hej så länge


Kommentarer
Postat av: Niklas

Det blir en perfekt bebis :)

2010-06-25 @ 11:17:52
URL: http://www.xelit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda