Rädd för mig själv...

2010-06-30 - 12:33:35 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
jag har blivit helt senil under graviditeten. jag slarvar bort saker, gömmer grejer på ett säkert ställe så jag själv inte hittar dom och vet knappt vad jag gjorde eller sa för en timma sedan. KNAS!
När jag skrev här sist, skulle jag återkomma för att lägga upp bilder på magen och lite annat. Men när jag skulle slita fram kameran hitta jag den inte... Som jag leta!
Efter mycke gap å skrik frågade jag min älskade sambo när han kom hem om han sett den. Han började skratta åt mig å berätta med nöje att jag för bara nån dag sedan sagt att nu lägger jag kameran här i bilen så att jag inte glömmer den och har med den vart jag än åker!
Ja visst fasen, så va d juh! *suck*
Så nu ligger den där i bilen och jag har inte kommit mig för att ta me den upp. Men d kommer! =0)

Nu ska jag springa ner till tvättstugan, och fixa d sista me lunchen innan Älskling kommer hem.

Tjo Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda