solstrålar å bloggtorka...

2010-06-16 - 11:29:16 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
jag har inte haft någon som helst lust att sätta mig här å skriva.. vet inte varför, men d e väl så d e!!
Så fort vädret varit lite bättre har jag försökt hålla mig ute och så har vi varit över till småland å hälsat på mina nära å kära.
Äntligen fick jag träffa Linda, älskade gumsan.. hon hade precis varit på RUL (rutinultraljud) och sett att allt va fint me sin lillfis i magen så jag fick äran att följa me henne å inhandla bebisens första plagg.. mys! å självklart blev d fika me =0)

Jag har precis gått in i graviditetsvecka 31 och inget e som väntant tider! Jag bara längtar tills värkarna sätter igång och vi får se vårt lilla undervärk.. tycker jag har gått tillräckligt länge! hihi.. jag mår förvånadsvärt bra, har bara lite svårt att gå långa stunder.

igår va vi å inhandla utemöbler till balkongen äntligen, så nu har jag bestämt att d ska va sol hela sommarn så jag kan slita ut stolarna med nöje! =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda