söndag 14mars

2010-03-14 - 09:59:45 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
sitter å dricker koffeinfritt kaffe... mumma!! ja jag tycker faktiskt inte d e så äckligt och kaffekärring som jag e känns d bra att avstå från "damp-kaffe". som gravid får man inte dricka för mycke koffein och man ökar risken  att få ett barn me adhd om man dricker för mycke. så varför utmana liksom? räcker me d hyperaktiva vi lyckas åstakomma bara av våra gener =0)

i fredags va vi på bio, kollade på Alice i underlandet 3D, den va väl sisodär.. inte riktigt min stil av film även att d va många fina effekter... ska man jämföra me Avatar 3D, som inte heller e riktigt min stil men som va asgrym, så ger jag inte mycke för alice...
hade hur eller hur väldigt trevligt i fredags, vi besökte Bergakungen (biosalong i göteborg) och åt go mat innan ihop me andreas å kaja!

igår (lördag) va jag ute hos johanna å anders,.. busa me leo å blev bjuden på massa go mat, jag kan inte komma ihåg när jag åt så mycke sist!! d bara skrek paltkoma efteråt...

idag e jag lite seg, eftersom lilla jag e van att gå å knoppa mellan 21-22 nu för tiden =0) ,hahaha pensionärsvarning på mig!!, och igår kom jag minsann inte i säng förrän tolv,.. d ni! så dagen kommer va rätt lugn, lägga mig i soffan en stund nu å läsa vidare i boken, den e såå grymt bra, tänkte att jag kommer kunna ha den ett tag å läsa i lite då då, den e ändå på dryga 500sidor... men eftersom d e ganska svårt att slita sig så e den snart utläst!! =0) jag kan verkligen rekomendera att läsa den, jag gillar när d händer lite hela tiden och boken ska va lättläst, inte massa svåra ord och meningar som man behöver lexikon för att förstå... d e en grym sommarbok att ha me sig på stranden, många stycken å d e lätt att ta en paus mitt i!

nu ska jag fylla på kaffekoppen igen!


Kommentarer
Postat av: carolina

det är en kombi! du kan köpa den som bara sittvagn annars, det kostar 4800, annars så köper man till liggkorgen som vi gjort, som kostar 1700:-

=)

2010-03-17 @ 10:15:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda