torsdag 18 mars

2010-03-18 - 08:11:07 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

å jag e fasen uppe me tuppen... känns väldigt skönt faktiskt, kan jag så ska jag nog försöka ta mig upp när hjärtat går till jobbet. han bökar runt så dant innan han har passerat dörrn ändå så jag e vaken =0)

och jag har äntligen fått tag på min kusin!! så jädra kul..
vi har aldrig haft kontakt eller vetat hur vi ser ut, men vetat om vår existens.. nu fick jag tag på henne på facebook, tjohoo!! tänk att man lyckades, hon har ett väldigt vanligt namn, men jag valde ut 1 person av dom alla att skriva till, å så va d hon! hahahaha kuligt! så nu har vi fått upp kontakten å jag hoppas vi kan ses så fort d blir tillfälle...

Jag har läst ut boken! d va inga svårigheter och den va juh så bra.. och nu när jag har fått upp läslusten tänkte jag börja läsa Lotta thells böcker... d e en självbiografisk svit om Eva som använder droger för att klara sitt jobb, hon träffar en polis å tvingas leva dubbelliv.. Det finns 5 delar i denna serie, jag har fått tag på två av dom... hittade inte dom andra tre i butik så jag letade upp lottas egna hemsida å mailade henne, hon berättade att hon säljer dom inte i butik längre men att d gick att beställa dom genom henne.. så nu har jag beställt dom andra tre å hoppas att dom kommer inom kort!

dagens schema består av städ, plugg, handling och umgås me stefan å annbritt! känns som en givande dag...
ha d gott allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda